Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019

ΕΠΣ Σερρών : Αλέξανδρος Χριστοδούλου γυρνάω την πλάτη μου στους ¨¨γνωστούς αγνώστους¨¨

 Την απόφαση του να αποσυρθεί από την διοίκηση του Αστέρα Νεοχωρίου στην λήξη του φετινού πρωταθλήματος γνωστοποιεί με επιστολή του ο κ Αλέξανδρος Χριστοδούλου . Ο οποίος όπως γράφει απευθυνόμενος "γνωστοί-άγνωστοι" του Σερραϊκού ποδοσφαίρου... δε με νικήσατε... εγώ σας γυρνάω την πλάτη.
 
 Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Με την παρούσα ανακοίνωση θα ήθελα να κάνω γνωστή την αποχώρηση μου από την προεδρία και την ενασχόληση μου με τα διοικητικά του Αστήρ Νεοχωρίου στο τέλος αυτής της περιόδου που λήγει τον Ιούνιο του 2019.
Η απόφαση αυτή δεν πάρθηκε για "προσωπικούς λόγους" όπως συνηθίζεται να λέγεται αλλά "επί προσωπικού"...
Χωρίς να αναφερθώ σε ονόματα θα πω μόνο αυτό ως επίλογο...
Κύριοι... "γνωστοί-άγνωστοι" του Σερραϊκού ποδοσφαίρου... δε με νικήσατε... εγώ σας γυρνάω την πλάτη.
Εύχομαι οι επόμενοι να έχουν περισσότερη υπομονή και ανεκτικότητα για να αντιμετωπίσουν την αλαζονική συμπεριφορά σας.
Φεύγω με ψηλά το κεφάλι  πιστεύοντας πως έβαλα κι εγώ το λιθαράκι μου για την μεταμόρφωση αυτού του σωματείου προς το καλύτερο... αυτής της ομάδας που μου χάρισε πολλές έντονες στιγμές.
Φεύγω την ώρα που πρέπει για το καλό της αγαπημένης μου ομάδας για να μη της κάνω περισσότερο κακό με την παρουσία μου.
Θα πολεμήσουμε έως το τέλος με τον προπονητή, τους παίκτες(αυτά τα παιδιά που καθημερινά τα αγαπάμε όλο και περισσότερο)... και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης για να καταφέρουμε και να πετύχουμε τον στόχο μας που δεν είναι άλλος παρά μόνο η πρώτη εξάδα.
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους στήριξαν αυτή την προσπάθεια υλικά και ηθικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.