Παρασκευή 10 Αυγούστου 2018

Καραθανάσης : Στον ¨¨πάγο ¨¨ η αίτηση μου !!!!!

Νέες αιχμές κατά της διοίκησης του Ερασιτέχνη
Πανσερραικού  αφήνει ο επιχειρηματίας κ Χρήστος Καραθανάσης ο οποίος όπως σημειώνει 
<<Είμαι ένα από αυτά τα χιλιάδες μέλη των «λιονταριών» και θέλησα να γίνω ένα από τα λίγα μέλη -δυστυχώς- ενός κλειστού club που λέγεται: «Ερασιτέχνης Πανσερραϊκός». Δεν κατάφερα να γίνω έφορος, όχι επειδή δεν μπορώ ή δεν αξίζω αλλά επειδή κάποιοι δεν θέλουν. Ξεκάθαρα, και αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι ακόμα, δεν έχω εγκριθεί ως μέλος… καλή καρδιά.>>

ΟΛΗ Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ 


Ο Χρήστος Καραθανάσης αποτελεί το ’’talk of the town’’ όνομα στην ευρύτερη περιοχή των Σερρών το τελευταίο διάστημα. Είναι το πρόσωπο, όπου γύρω του έχουν στηθεί αμέτρητα πηγαδάκια, διχάζοντας ή μονοιάζοντας κυρίως, την αθλητική Σερραϊκή κοινότητα, γνωρίζοντας, εντυπωσιακή και σχεδόν καθολική αποδοχή, στην προσπάθεια του, να αναλάβει τις τύχες του ποδοσφαιρικού Πανσερραϊκού! Ο ίδιος βέβαια, δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Επενδύει στην σκληρή δουλειά, παραμερίζει την πικρία τουγια αυτούς που δεν τον εμπιστεύτηκαν και περιμένει έργο από τα φρέσκα πρόσωπα. Παράλληλα ξεδιπλώνει  το όραμα του, για το Σερραϊκό επιχειρείν… που μπορεί να συνδεθεί αλλά αγνοείται, στο αθλητικό γίγνεσθαι της πόλης

Το ένστικτο του κόσμου είναι αλάνθαστο και καταλαβαίνει γιατί σταμάτησα τις διαπραγματεύσεις! Δεν θέλω να είμαι διχαστικός, θέλω το κάλο του Πανσερραϊκού και των Σερρών!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος, να εξηγήσω τώρα πια, γιατί αποφάσισα να σταματήσω τις διαπραγματεύσεις, για την ανάληψη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Πανσερραϊκού. Ο κόσμος που εμπιστεύτηκε τις προθέσεις μου και με στήριξε, πιέζοντας με τον τρόπο του, τα μέλη του ερασιτέχνη, ώστε να αναλάβω τα ηνία της ομάδας, έχει καταλάβει τι συνέβη. Η αίσθηση του φίλαθλου κόσμου, θεωρώ ότι είναι σχεδόν αλάνθαστη, αφού έχουν πάντα καλές προθέσεις για την αγαπημένη τους ομάδα. Εγώ έδειξα με πράξεις, αποδείξεις και χρήματα, σε όλους, τι δυναμική μπορώ να δώσω στον Πανσερραϊκό μας, επαναφέροντας την εμπιστοσύνη και το όραμα σε χιλιάδες κόσμου.
Είμαστε όλοι Πανσερραϊκοί! Μπορώ ακόμα να βοήσω την ομάδα στο δύσκολο αύριο που ξημερώνει.
Είμαι ένα από αυτά τα χιλιάδες μέλη των «λιονταριών» και θέλησα να γίνω ένα από τα λίγα μέλη -δυστυχώς- ενός κλειστού club που λέγεται: «Ερασιτέχνης Πανσερραϊκός». Δεν κατάφερα να γίνω έφορος, όχι επειδή δεν μπορώ ή δεν αξίζω αλλά επειδή κάποιοι δεν θέλουν. Ξεκάθαρα, και αυτό φαίνεται και από το γεγονός ότι ακόμα, δεν έχω εγκριθεί ως μέλος… καλή καρδιά. Όπως κρίθηκα, θα κριθούν από το κοινό της ομάδας. Επιθυμώ ομόνοια, από όλους προκειμένου τα νέα και άφθαρτα πρόσωπα που επιλεχτήκαν, να προχωρήσουν ομαλά στην δύσκολη χρονιά που έρχεται. Όλοι είμαστε Πανσερραϊκοί άλλωστε κι εγώ από το δικό μου μετερίζι μπορώ ακόμα να προσφέρω.

Οι επιχειρήσεις μου είναι ανοιχτές σε όποιον επιθυμεί να γνωρίσει τον επαγγελματία, Καραθανάση.
Ο αθλητισμός είναι μέρος της κοινωνίας μας, η προσπάθεια μου που δεν ευδοκίμησε για 2η φορά, θεωρώ ότι θα έχει επιπτώσεις και σε έναν σοβαρό κύκλο εργασιών, με επαγγελματίες που θα συνεργαζόταν με τον Πανσερραϊκό και από εμάς θα είχαν μόνο όφελος. Η κοινωνία των Σερρών όμως δεν αρχίζει ούτε τελειώνει στον αθλητισμό, υπάρχει μεγάλο εύρος εργασίας στον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, εκεί όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία μου, όπως είναι η ζάχαρη, τα άλευρα και το χονδρεμπόριο τροφίμων γενικότερα. Οι οικογένεια μου κι εγώ προσκαλούμε όποιον θέλει να τον ξεναγήσουμε στην Royal Sugar, ενώ οι προθέσεις μας δεν σταματούν στο επιχειρηματικό μας έργο στην γειτονική Θεσσαλονίκη.

Η Σερραϊκή μου καταγωγή ωθεί την συνείδηση μου, ώστε να βοηθήσω τον τόπο μου!
Κατάγομαι από τα Ίβηρα και στο νομό Σερρών, υπήρχε μια εύρωστη μονάδα επεξεργασίας Ζάχαρης που αυτή την στιγμή έχει περιέλθει σε παρακμή. Έχω κάνει αρκετές επαφές την τελευταία διετία με τα αρμόδια υπουργεία και στελέχη τραπεζών, προκειμένου να επαναφέρουμε την βιομηχανία ζάχαρης –τόσο στις Σέρρες, όσο και σε άλλες περιοχές- εκεί που τις αξίζει και να δώσουμε δουλειά με ποιότητα, όραμα και σημαντικές οικονομικές απολαβές στον Έλληνα αγρότη, έμπορο, πωλητή, που υποφέρει. Όλα αυτά βέβαια σε στέρεο έδαφος και σε ένα υγιές περιβάλλον, που σήμερα λείπει από την ελληνική οικονομία. Οι προσπάθειες μου, δεν έχουν ευδοκιμήσει ακόμα αλλά τα μηνύματα που λαμβάνω είναι θετικά.


Ο κόσμος κατάλαβε, τι θέλω και τι μπορώ να κάνω στον Πανσερραϊκό και με υποστήριξε! Σύντομα θα καταλάβουν κι αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις, πως μπορώ να βοηθήσω ουσιαστικά και μάλιστα με δυναμικές πράξεις.
Πηγή: SerresSport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.