της σχολικής ζωής. Ποιος, αλήθεια, από όλους
εμάς, δεν έχει κάτι να θυμηθεί από μία σχολική εκδρομή; Ποιος δεν σημαδεύτηκε
από μία εμπειρία, μικρή ή μεγαλύτερη, που απέκτησε σε μία τέτοια σχολική
δραστηριότητα;
Οι σχολικές εκδρομές
έχουν τους υποστηρικτές, που υποστηρίζουν ότι ο μαθητής έχει ανάγκη να
διευρύνει τις γνώσεις του πέρα από το σχολικό βιβλίο αλλά και να γίνει κοινωνός
της συμβίωσης και της βαθύτερης γνωριμίας με τους συμμαθητές του.
Υπάρχουν όμως και οι
«κυνηγοί» των σχολικών εκδρομών που υποστηρίζουν ότι οι σημερινοί μαθητές έχουν
τη δυνατότητα μέσα στην οικογένεια να κάνουν εκδρομές κι έτσι να αποφεύγονται
οι κίνδυνοι ατυχημάτων ή έκτροπα συμπεριφορών που συχνά σχολιάζονται
επικριτικά.
Καλώς οι σχολικές εκδρομές υπάρχουν στη ζωή
των μαθητών και η δική παρέμβαση είναι μόνο για τούτο :
Οι σχολικές εκδρομές
γίνονται. Είναι ένας εσωτερικός τουρισμός που κάθε χρόνο αφήνει κάποια έσοδα σε
ξενοδοχεία , μαγαζιά, εστίασης κ.α. ο Νομός Σερρών σπάνια επιλέγεται ως τόπος
για σχολική εκδρομή. Κι όμως έχουμε μια Αμφίπολη , ένα Σπήλαιο Αλιστράτης ,
έχουμε μια πανέμορφη Λίμνη Κερκίνη, έχουμε τον Άη –Γιάννη, έχουμε μοναστήρια
και εκκλησίες, έχουμε τα Οχυρά του Ρούπελ, ιαματικές πηγές, χίλιες ομορφιές και
πολλά αξιόλογα ξενοδοχεία, που μπορούν να υποστηρίξουν την επιλογή του νομού
μας ως προορισμό μιας πολυήμερης εκδρομής.
Ποιος φταίει λοιπόν που δεν επιλέγεται ο τόπος μας; Πώς μπορούμε να κινητοποιήσουμε το ενδιαφέρον και
σε ποιες ενέργειες πρέπει να προβούμε ώστε να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση;
Οι σχολικές εκδρομές μπορούν να αιμοδοτήσουν την
τοπική κοινωνία, εάν οι αρμόδιοι φορείς συντονιστούν κι ενεργήσουν γρήγορα. Ας το
κάνουμε λοιπόν ΤΩΡΑ !
Άρθρο – Ιορδάνης Ξανθόπουλος , Δημοσιογράφος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.