Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Τι τραβάτε Ηλία μου

Αποτέλεσμα εικόνας για γκοτσησ
Τον πόνο του για το τι τραβάει καθημερινά με τα 

<<τρελά >> εως απίθανα δημοτών εξιστορεί ο 
αντιδήμαρχος Ηλίας Γκότσης περιγράφοντας αίτημα 
συμπολιτη μας 


Διαβάστε τι έγραψε ο Ηλίας 

«ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΑΛΗΘΙΝΟ !
--Πολιτης μενει σε μονοκατοικια απεναντι απο Δημοτικο σχολειο !
Ηρθε στο γραφειο μου να διαμαρτυρηθει οτι τον ενοχλουν οι φωνες των παιδιων στα διαλειμματα και οταν παιζουν μπασκετ , ποδοσφαιρο κ.λ.π
--Εγω δεν μπορω να κανω κατι ! παιδια ειναι και παιζουν και χαιρονται του απαντω !
--Να παρεις την αυλη και τις μπασκετες και να τις πας απο την αλλη πλευρα μου λεει !

--κανε μια αιτηση και γραψε αυτα που μου λες να σου απαντησει η υπηρεσια !
Οχι εσυ να τα μεταφερεις ....
ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ
.....»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.