Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Καραμανλής-Κεφαλογιάννη: Ο Σπίρτζης συνεχίζει την τακτική της «διαρχίας»

Η συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α’ Αθηνών, Όλγα
Κεφαλογιάννη και ο υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής, κατέθεσαν στη Βουλή ερώτηση αναφορικά με την επαναλαμβανόμενη τακτική του υπουργού Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων να διορίζει χωριστούς Προέδρους και Διευθύνοντες Συμβούλους στις Δημόσιες Επιχειρήσεις που εποπτεύονται από το υπουργείο του.
Για το θέμα αυτό, οι δύο βουλευτές έκαναν την ακόλουθη δήλωση:
“Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως έχει πράξει ήδη πλείστες φορές με τις διοικήσεις των ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΑ Α.Ε., ΟΣΥ Α.Ε., ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΣΥ Α.Ε., ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., ΟΣΕ Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., συνεχίζει την πρακτική της τοποθέτησης χωριστών Πρόεδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων στις Δημόσιες Επιχειρήσεις, που εποπτεύονται από το Υπουργείο του.
Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η προτεινόμενη νέα διοίκηση στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), στην οποία, για άλλη μια φορά, ο Υπουργός επιλέγει τη “διαρχία”, μια διαδικασία που έχει ο ίδιος νομιμοποιήσει με τροπολογία του στο Νόμο 4351/2015 για τις … βοσκήσιμες γαίες.
Είναι δυνατόν ο κ. Σπίρτζης να θεωρεί – σε καιρούς οικονομικής κρίσης – τόσο απαραίτητο το μοντέλο της διαρχίας;
Με αυτόν τον τρόπο συμβάλλει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ στον εξορθολογισμό των δαπανών του Δημοσίου και τη δημιουργία ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος διοίκησης;”.
Το κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:
“Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Θέμα: Διαρχία στις Διοικήσεις εποπτευόμενων Οργανισμών του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Ο Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως έχει πράξει ήδη πλείστες φορές με τις διοικήσεις των ΕΥΔΑΠ, ΟΑΣΑ Α.Ε., ΟΣΥ Α.Ε., ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ Α.Ε., ΣΤΑΣΥ Α.Ε., ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., ΟΣΕ Α.Ε., ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε., ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., συνεχίζει την πρακτική της τοποθέτησης ξεχωριστών Πρόεδρων και Διευθυνόντων Συμβούλων στις Δημόσιες Επιχειρήσεις που εποπτεύονται από το Υπουργείο του.
Τελευταίο παράδειγμα αποτελεί η προτεινόμενη νέα διοίκηση στα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ), στην οποία για άλλη μια φορά ο Υπουργός επιλέγει τη «διαρχία», μια διαδικασία που έχει ο ίδιος νομιμοποιήσει με τροπολογία του στο Νόμο 4351/2015 για τις… βοσκήσιμες γαίες.
Σε κάθε περίπτωση, ο Υπουργός οφείλει να αντιληφθεί ότι σε καιρούς οικονομικής κρίσης, η εξοικονόμηση δημόσιου χρήματος και ο συμβολισμός της από την κυβέρνηση αποτελεί ουσιαστική και αναγκαία πράξη.
Συνεπεία των ανωτέρω ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Ποια είναι η ετήσια οικονομική επιβάρυνση που προκύπτει από το διορισμό δύο προσώπων αντί για ένα σε όλες τις προαναφερθείσες Δημόσιες Επιχειρήσεις που εποπτεύονται από το Υπουργείο σας;
Ποια είναι η θέση της κυβέρνησης για τη λειτουργία όλων των ανωτέρω Δημόσιων Επιχειρήσεων με την προτεινόμενη «διαρχία»;
Θεωρείτε ότι η «διαρχία» συμβάλλει αποτελεσματικά στη δημιουργία ενός σύγχρονου και αποτελεσματικού συστήματος διοίκησης;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές:
Καραμανλής Κώστας – Ν. Σερρών
Κεφαλογιάννη Όλγα – Α’ Αθηνών”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.