Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Η ερώτηση του SERRESBOMB : Στον Γιάννη Τζεβελέκο

Στην ανάρτηση που κάναμε για το τι έπραξε η ΝΟΔΕ Σερρών
στην μίνι προεκλογική περίοδο για το δημοψήφισμα .Απάντησε το μέλος της ΝΟΔΕ Σερρών κ Γιαν Τζεβελέκος υπεραμυνόμενος των ενεργειών της ΝΟΔΕ .Εγώ θα ρωτήσω αγαπητέ  Γιάννη πληροφορήθηκα και τα μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη ( διότι δεν ξέρω αν αληθεύει ) .Αληθεύει ότι από τα κεντρικά γραφεία του κόμματος της ΝΔ στάλθηκαν στην κομματική οργάνωση των Σερρών όπως και στις υπόλοιπες όλης της Ελλάδος ψηφοδέλτια για το δημοψήφισμα .Τα οποί έπρεπε να <<σταυρώσετε >> και να μοιράσετε σε φίλους και μέλη του κόμματος ??? Αληθεύει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοδελτίων έμεινε στα γραφεία της ΝΟΔΕ ?? 
Επαναλαμβάνω οτι δεν υιοθετώ την πληροφορία απλώς μου μεταφερθεί .Κάθε απάντηση η διάψευση δεκτή και δημοσιεύσιμη

1 σχόλιο:

  1. Αξιότιμε/οι Διαχειριστή/ές,

    Ξεκινώντας την απάντηση μου θα ήθελα πρώτον να σημειώσω, ότι διακρίνω μια ξεκάθαρη διάθεση ρεβανσισμού στη συγκεκριμένη ανάρτηση, απλά γιατί "τόλμησα" να σας αμφισβητήσω σε προηγούμενη.

    Δεύτερον ουδέποτε "υπεραμύνθηκα" όπως γράφετε τις ενέργειες της ΝΟΔΕ, καθώς δεν έχω τέτοια εξουσιοδότηση από τα όργανα του κόμματος. Σας έφερα απλά έναν αντίλογο (ο οποίος όπως φαίνεται σας ξένισε) λέγοντάς σας, ότι είναι άδικη η τοποθέτησής σας και ως προς τους ψηφοφόρους και ως προς την οργάνωση της τοπικής ΝΔ, καθώς τα όποια αποτελέσματα πρέπει να αξιολογούνται με βάση τα πανελλαδικά ποσοστά των κομμάτων, αφού οι ψηφοφόροι από το 2010 και μετά ψηφίζουν με άλλα κριτήρια, ενώ παράλληλα δεν αποποιήθηκα τυχόν ευθύνες που μπορεί να φέρει η ΝΟΔΕ.
    Τα παραπάνω για την ιστορία.

    Ερχόμενος στο ερώτημα σας, σας κάνω γνωστό, ότι είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που απαντώ επί προσωπικού σε ανάρτησή σας, εφόσον αυτή δε θα φέρει την υπογραφή του ερωτώντα. Δέχομαι την κριτική, διότι εκτίθεμαι δημόσια, αλλά ξεκαθαρίζω ότι η ανωνυμία σας είναι ένα ανέντιμο παιχνίδι το οποίο και δε θα ξαναπαίξω σε ότι αφορά τις ευθείες και προσωπικές αναφορές.

    Εάν με γνωρίζετε ή παρακολουθείτε την πορεία μου (εγώ σας παρακολουθώ, αλλά δε σας γνωρίζω), πρέπει να ξέρετε ότι διακατέχομαι από έναν πολιτικό πολιτισμό και μια κομματική πειθαρχεία που δε μου επιτρέπουν να συζητώ δημοσίως διαφωνίες και στρατηγικές της κομματικής μας οργάνωσης, ενώ αντίθετα είμαι από τους πιο αιρετικούς στα εσωκομματικά μας όργανα. Το θέμα των ψηφοδελτίων του δημοψηφίσματος και ο τρόπος διανομής αυτών στους Σερραίους Νεοδημοκράτες εμπίπτει στο κομμάτι της στρατηγικής και για το λόγο αυτό δε θα απαντήσω στις "έγκυρες" και "αξιόπιστες" πληροφορίες σας.

    Πριν βιαστείτε να βαφτίσετε την απάντηση μου υπεκφυγή σας υπενθυμίζω ότι το blog σας δεν το διαβάζουν μόνο Νεοδημοκράτες και για το λόγο αυτό δε διατίθεμαι να αλείψω βούτυρο στο ψωμί των αντιπάλων μας, βγάζοντας τα του οίκου μου στο δήμο.

    Με εκτίμηση,
    Τζεβελέκος Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.