Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2021

Δήμος Νέας Ζίχνης : ¨¨ Διαλύει ¨¨ ψιθυρους και σενάρια ο Γιώργος Καλαποτλής


Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους η παρέμβαση του δημοτικού συμβούλου και πρώην αντιδημάρχου του δήμου Νέας Ζίχνης Γιώργου Καλαποτλή. Ο οποίος διαψεύδει τα σενάρια και τους ψιθύρους που τον φέρνουν δυσαρεστημένο με τον δήμαρχο Παντελή Μπόζη

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ ΚΑΛΑΠΟΤΛΗ

 Και ξαφνικά.... κάποια ποντίκια βγήκαν από την τρύπα που είχανε μπει μετά τις εκλογές στον δήμο μας..... αφού τότε με χαρακτήρισαν αρχιδιαπλεκομενο που κάνω οτι θελω και είμαι ο υπεύθυνος της.... ήττας... που ευχόταν για την παράταξη μάς.... και ανέβαζαν φωτογραφίες μου στα προφίλ τους στο fb ..... με μοναδικό σκοπό να πλήξουν τον φίλο μου και πλέον Δήμαρχο του Δήμου Νέας Ζιχνης Παντελή Μποζη , την παράταξη μας , και εμένα προσωπικά , ο κόσμος του Δήμου τους έδωσε την απάντηση με τον καλύτερο τρόπο.... Σήμερα λοιπόν τα Επώνυμα αυτά ποντίκια σε συνεργασία με κάποια άλλα Ανώνυμα αλλά πολύ γνωστά σε όλους μας, προσπάθησαν ξανά να ρίξουν λάσπη και σε εμένα και στον δήμαρχο εφευρισκοντας σενάρια και αφήνοντας υπονοούμενα ... το μόνο που θα τους απαντήσω, αν και τους κάνω μεγάλη χάρη, είναι ότι θα βγάλω μια καλύτερη φωτογραφία με τον δήμαρχο σύντομα να τους στείλω γιατί αυτή που ανεβάσανε σήμερα δεν μου αρέσει καθόλου!!!! Ξαναμπείτε στις τρύπες σας.... κάντε και μια ανακαίνιση σε αυτές γιατί θα μείνετε εκεί για ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΆ ΧΡΌΝΙΑ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.