Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020

Η τελευταία μέρα της ζωής μου .Ο Λευτέρης Αυγενάκης γύρισε και γράφει

Φίλησα τη γυναίκα μου στο μέτωπο και στο μάγουλο, στη
συνέχεια τηλεφώνησα στο γιο μου και του είπα πως εάν μου συμβεί κάτι να προσέχει τη μάνα του και να γίνει υπεύθυνος άνδρας.
Γράφει ο Λευτέρης Αυγενάκης
Θα μπορούσε να είναι η τελευταία μέρα της ζωής μου και έτσι την αντιμετώπισα. Είπα στη Λένα το όνομα του δικηγόρου στον οποίο είχα κάνει την διαθήκη μου. Πριν φύγω την ξαναέσφιξα στην αγκαλιά μου. Το επόμενο τηλεφώνημα το έκανα στον Πρόεδρο. Μου απάντησε:
-Δεν θα ήθελα να είμαι ούτε φίδι στο κόρφο σου…Πάρε τον Χρυσοχοίδη και πέστου να στείλει 30 άνδρες με πολιτικά. Σε χρειάζομαι ζωντανό…

(Συνεχίζεται…)
Συνάντηση του υφυπουργού Αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, με τους ιδιοκτήτες των ΠΑΕ Παναθηναϊκού, Γιάννη Αλαφούζου, Ολυμπιακού, Βαγγέλη Μαρινάκη, ΑΕΚ, Δημήτρη Μελισσανίδη, ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη τον Διευθυντή Εθνικών Ομοσπονδιών, μελών UEFA, Ζόραν Λάκοβιτς, τον πρόεδρο της ΕΠΟ, Βαγγέλη Γραμμένο, τον πρόεδρο της Super League, Μηνά Λυσάνδρου, και τους εκπροσώπους των διεθνών ομοσπονδιών Λούκα Νικόλα (Διακυβέρνηση Ομοσπονδιών μελών FIFA), Χέρμπερτ Χούμπελ (Εντεταλμένος εκπρόσωπος FIFA/UEFA), Μάριο Γεωργίου (Διεύθυνση Εθνικών Ομοσπονδιών, μελών UEFA) και Σέφτον Πέρι (Διευθυντής Κέντρου Ερευνών και Ανάλυσης UEFA), ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, Αθήνα 22 Ιανουαρίου 2020.

 https://kourdistoportocali.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.