Σάββατο 22 Ιουνίου 2019

Ο Κοτρώνης ο Θέμης οι ¨¨πιστολιές ¨¨ και οι τοκογλύφοι !!!!!!!!

Συνέχεια στο σήριαλ της κόντρας Θέμη Πεταλωτη και
Παναγιώτη Κοτρώνη .Αφού ο δεύτερος επανέρχεται απαντώντας

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΟΤΡΩΝΗ


Με λυπεί αφάνταστα η δήλωσή σου, ότι δεν θα ξαναγράψεις για μένα. Μάλλον κατάλαβες τον «ψόφο» σου, ότι θα σου βγάλω πολλά άπλυτα στη φόρα. Γιατί να σταματήσεις σύντροφε; Εδώ και τρεις μήνες που έριχνες «λάσπη» ανενόχλητος, επειδή δεν σου απαντούσα, πως και δεν το σκέφτηκες αυτό; Τώρα σ’ έπιασαν οι εγωισμοί; Ή παρερμήνευσες τη σιωπή μου ως αδυναμία;
 Ξεκινάς αγαπητό ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΒΗΜΑ (τρομάρα σου) με ψέμα. Ότι τάχα φιλοξενούσες την άποψή μου αν και διαφωνούσες πάντα. Τώρα το λες αυτό, πριν δεν έλεγες τέτοια
 Αναμασάς τα χονδροειδή ψέματα, ότι αλλάζω απόψεις σαν τα πουκάμισα (λες και είμαι κανένας πεταλωτής), χωρίς όμως ένα παράδειγμα, απολύτως κανένα
 Ευτυχώς για μένα με δικαιώνεις στα πάντα. Ισχυρίζεσαι ότι ποτέ δεν έγραψες κάτι εναντίον της «διάβασης πεζών». Ακριβώς αυτό λέω κι εγώ, δεν έγραψες κατά της «διάβασης πεζών», εναντίον μου και προσωπικά άρχισες να γράφεις όταν σου εκδήλωσα την πρόθεσή μου να σταματήσω τη συνεργασία με το Τυπογραφείο σου (και είναι αλήθεια ότι η συνεργασία μας σε αυτό το επίπεδο ήταν άριστη)
 Και για πες μου κάτι που έχω αναιρέσει από το 2005 μέχρι σήμερα περί των δημοτικών πραγμάτων; Τίποτα, όλα είναι ψέματα και συκοφαντίες. Αναφέρω πέντε μεγάλα θέματα:
- Κατά του εργοστασίου διαχείρισης σύμμεικτων απορριμμάτων Παλαιοκάστρου
- Κατά της παραχώρησης υπηρεσιών του δήμου σε ιδιώτες εργολάβους
- Υπέρ του Συμμετοχικού Προϋπολογισμού
- Κατά της κατεδάφισης του κινηματοθεάτρου «ΚΡΟΝΙΟ»
- Υπέρ της ολοκλήρωσης του Κεντρικού Πάρκου
Στο μόνο θέμα που διαφοροποιήθηκα εν μέρει είναι (μετά τους καταστροφικούς χειρισμούς του «φίλου» σου του Αγγελίδη) στο θέμα των πρώην στρατοπέδων, για το οποίο θεωρώ ότι πρέπει να αποδεχθούμε και μία παραχώρηση στο δήμο Σερρών κατά χρήση για 99 χρόνια.
 ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΣΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕΣ, ότι έριξα «πιστολιές» όταν ήμουν στη «διάβαση πεζών», για δώσε ρε ψεύτη και συκοφάντη ένα όνομα. Πες ποιον «πιστόλιασα», βρήκες και τον όρο (κάτι ξέρεις εσύ). Σου επιτρέπω να το πεις δημόσια στο facebook να δούμε ποιος είναι αυτός που θα σε επιβεβαιώσει. Εγώ όμως σε ρώτησα αν χρωστάω σε σένα έστω και ένα ευρώ και δεν απάντησες.
 Παραλείπεις επίσης να απαντήσεις αν υπηρέτησες τον πρώτο χρόνο της θητείας σου εκτός νομού στην δημόσια εκπαίδευση. Σου θυμίζει τίποτα το χωριό Μολάοι Λακωνίας και κάτι καταγγελίες που έγιναν τότε στην ΕΛΜΕ Σερρών. Υπηρέτησες ναι ή όχι;
 Για τις κωλοτούμπες σε σχέση με την υποστήριξη Χρυσάφη, έβγαλες τον σκασμό. Γιατί θέλεις να ξεχάσεις τα παλιά;

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Όσο για τους καταδικασμένους για τοκογλυφία φίλους σου που τιμάς και μετά την καταδίκη. Εγώ πράγματι τους φίλους μου τους επιλέγω και φροντίζω να μην είναι απατεώνες και τοκογλύφοι. Αν παρ’ ελπίδα όμως αποδειχθούν τέτοιοι και μάλιστα με την βούλα της δικαιοσύνης, τότε τους κόβω την καλημέρα και ούτε θέλω να τους ξέρω. Εσένα, παρά την άριστη συνεργασία μας μέχρι τότε όπως προείπα, γιατί δεν σε έκανα ποτέ φίλο; Μα για τον απλούστατο λόγο ότι άκουγα πολλά και περίεργα για το άτομό σου, οπότε επέλεξα το «από μακρά και αγαπημένοι». Εσύ έχεις άλλη αντίληψη μάλλον ή ενδεχομένως να είδες καλό, ή πολλά καλά από αυτούς, οπότε καλά κάνεις και συνεχίζεις να τους έχεις φίλους.
Αυτά τα λίγα και κράτησα αρκετά, για την περίπτωση που δώσεις συνέχεια στον πόλεμο που ξεκίνησες εναντίον μου, θεωρώντας ότι είμαι ένας κλασσικός πολιτικός που έχει ανάγκη τους όποιους εκδότες. Κούνια που σε κούναγε



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.