Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2019

Βασίλης Τερζής : Απάντηση στον Πέτρο Αγγελίδη

Απάντηση στην δημόσια πρόσκληση του δημάρχου
Πέτρου Αγγελίδη να παραιτηθεί από την θέση του προέδρου της ΚΕΔΗΣ έδωσε ο δημοτικός σύμβουλος κ Βασίλης Τερζής .Ο οποίος όμως απέφυγε να ρίξει λάδι στη φωτιά επιλέγοντας να κινηθεί σε χαμηλούς τόνους

Η απάντηση του κ Τερζή


Εγώ δηλώνω ότι είμαι πολύ ερωτευμένος με τη σύζυγό μου και τη δουλειά μου και εκεί θα προσπαθήσω να είμαι αφοσιωμένος. Έχω αποδείξει πως είμαι πλήρως αφοσιωμένος και αποτελεσματικός.Συζητήσεις γίνονται με όλους και για όλα, αλλά μόνο συζητήσεις. Απαγορεύεται λοιπόν να συζητούμε. Αυτό που όλοι το θεωρούν πολιτικό πολιτισμό μάλλον το θεωρούν μόνο για τον εαυτό τους. Απαγορεύεται να έχουν οι άλλοι πολιτικό πολιτισμό”...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.